Médiamegjelenések – Media appearances

A Sportért Felelős Államtitkárság 2015 tavasza és ősze között, a Magyar Diáksport Szövetség szervezésében hirdette meg Nemzeti Sportfejlesztés projektjét “A Sport legyen a Tied” elnevezéssel, amely az iskolai testnevelés fejlesztésén keresztül igyekszik a fiatal gyerekeket a sport közelébe terelni, hogy később az élsport számára is elérhetővé válljanak a legtehetségesebbek. A projekt kommunikációs kampányában cégünk is szerepet vállalt. Az iskolai megjelenések mellett közterületi kampány és a Nemzeti Sportban közzétett részletes beszámolók hirdették az eseménysorozatot, amely október 12-én Szegeden zárul le.


A vízilabda Európa-bajnokság szervezése során lehetőségünk volt az esemény kommunikációs kampányának megszervezésére.

Az Eb image és jegyvásárlást ösztönző hirdetései a nyomtatott médiában a Ringier Kiadó és a Marquard Kiadó lapjaiban, közterületen hengeroszlopokon, óriásplakátokon, és city light hirdetéseken, mozi és rádiószpotokban, valamint járműreklámokon jelent meg. Online kampány a szövetség saját felületein és a partner cégek facebook oldalain futott.



Between 2015 spring and autumn, the State Secretariat for Sport, in the organization of the Hungarian School Sports Federation, advertised its National Sports Development project, “Sport should be Yours”. The project, through the development of the school sport classes, tries to shepherd the young kids to sport, so that later the most talented ones can be available for competitive sports. Our company also took a role at the project’s communication campaign. Next to the school appearances, also public spare campaign, and the detailed reports in Nemzeti Sport advertised the events, which ended in Szeged, on the 12th of October.


During the organization of the European Championships, we got the chance to organize the event’s communication campaign. The European Championships’ imagine and the ticket purchase advertisements appeared in the printed media, on the pages of Ringier Axel Springer Hungary and Marquard Media, at public spaces on cylindrical columns, billboards and city light advertisements. The online campaign ran on the federation’s own surfaces, and at the partner companies’ Facebook pages.