Sportmarketing – Sportsmarketing

A sportszponzoráció, mint a kommunikációs mix egyik eleme, az érzelmi tényezőkkel együtt is elsősorban az üzletről szól. Magyarországon is kialakult az a szemlélet, hogy a szponzor/befektető megtérülést vár a szponzorációtól amellett, hogy örül a csapata győzelmének is.


A Teamforce ezt a szemléletet tartja szem előtt így nagy multinacionális cégek partnereként:

- megosztja tapasztalatait és ismereteivel segít megkeresni a cég számára alkalmas csapatot vagy sportolót,

- kutatási eredményekkel támasztja alá a létrejött szponzoráció vállalatra vonatkozó hatásait, eredményeit,

- sport szakjogász közreműködésével előkészíti a sportszponzorációs szerződéseket,

- felügyeli a szerződésben meghatározott teljesítések megvalósulását és folyamatosan kapcsolatot tart a szponzor és szponzorált között,

- kiegészítő rendezvények, PR aktivitások, sajtótájékoztatók, konferenciák megszervezésével támogatja partnerét szponzorációs szerződésének hatékonyabb kihasználásában.

 

 

As one of the elements of the communication mix, sportsponzoration is including the emotional factors- still primarily about business. Also in Hungary the approach developed, that even though the sponsor/investor is happy about its team’s win, it still expects a return from the sponsoration.


Bearing in mind this approach, Teamforce, as the partner of big multinational companies:

-        shares its experiences, and with its knowledge, helps to find the most suitable team or athlete for the company,

-        corroborates the effects and results of the created sponsoration  referring to the company, with research results,

-        prepares the sport sponsoration contracts, working together with a law expert,

-        supervises the materializeation of the fulfillments, defined in the contract, and continuously keeps the contact between sponsor and sponsored,

-        supports its partner for the more effective use of its contract, with the organization of additional events, PR activities, press conferences, conferences.